Funkciólista

A Webcapital Kft. Felhőraktár applikációja megszünteti a túlzott papíralapú adminisztrációval járó időveszteséget, csökkenti az emberi hiba lehetőségét, automatizálja azokat a folyamatokat, amelyek hátráltatják a cég további fejlődését és növekedését. A Felhőraktár egyedi megoldásai olyan funkciókat tartalmaznak, amelyek könnyen és gyorsan adaptálhatók a növekvő vagy megváltozott igényekhez.

A Felhőraktár a következő előnyöket nyújta a készletkezeléshez

Munkatársak

Több munkatárs, több raktárban tud párhuzamosan dolgozni.

Folyamatok

Valós idejű , pontos és könnyen feldolgozható információk a raktárak aktuális állapotáról.

Kapcsolattartó

Centralizált IT támogatás, személyes kapcsolattartó.

Felhő alapú

Minden szükséges funkció egy helyen, a dobozos termékekkel szemben bárhol elérhető az aktuális készletállapot.

Tervezhetőség

Az ár tartalmazza a folyamatos fejlesztési és üzemeltetési költségeket.

Skálázhatóság

Skálázhatóság, a szoftver együtt növekszik a céggel

Tanácsadóink több mint 20 éves tapasztalattal rendelkeznek raktárkezelő szoftverek fejlesztésében. Bízza ránk készleteinek kezelését, és mi a teljes folyamat során tanácsokat adunk a bevezetés és a megvalósítás összehangolásához.


Kinek ajánljuk?

  • Olyan kis- és középvállalkozásnak, akik egy a cégük folyamataihoz könnyen adaptálható, modern raktárkezelő szoftvert keresenek.
  • Akiknek fontos, hogy a szoftver le tudja követni a cég fejlődését.
Tanácsadás

Főbb funkciók listája

  • Összetett termékkereső
  • Gyári számok kezelése
  • Bevételezés, kivételezés
  • Alapár és akciós árak kezelése
  • Tömeges árazás és akciózás
  • Leltárkezelés
  • Készletmozgások listázása
  • Részletes kimutatások, értesítések
  • Pénzügyi statisztikák és analitikák
  • Bejövő szállítólevelek, számlák nyilvántartása
  • Termékazonosítók kereséses
  • Készletkorrekciók
  • Kiszállítások, árumozgás kezelése
  • Raktárközi mozgások kezelése
  • Vonalkód kezelése
  • Korlátlan számú raktár kezelése
  • Egyedi cikktörzsek kezelése (szerelt, bontott)
  • Termékvariációk, virtuális termékek, csomagtermékek kezelése
  • Automatikus webshop szinkronizáció
  • Lejárati idők kezelése
  • Ajánlatok és megrendelések kezelése
  • Összesítések és lekérdezések Excel és PDF formátumban
  • Mobil és tabletes működés
  • Jogosultságok kezelése
  • Projektkezelés
  • Félkész termékek kezelése
  • NAV összekötés a partneradatok kezeléséhez

Lépj kapcsolatba velünk, ha további információra lenne szükséged!